Akční LIDL leták od pondělí 15.08.2022

Lidl je značka supermarketů se zhruba 300 pobočkami v České republice. Pochází z Německa a aktuálně ji najdete ve 28 zemích světa. Lidl nabízí širokou škálu produktu obsaující nejen klasické potraviny, ale také elektroniku, nářadí nebo oblečení.

Lidl leták

Lidl leták

15.08. – 21.08.2022

Lidl leták

Lidl leták

22.08. – 28.08.2022

Lidl online shop

Lidl online shop

15.08. – 28.08.2022

Lidl - zahrada

Lidl - zahrada

04.04. – 31.08.2022

Obchod Lidl

Společnost Lidl provozuje síť supermarketů a v České republice se nachází bezmála 300 poboček s převážně potravinovými výrobky. Kromě Česka působí v dalších 28 zemích světa a jde tak o významného hráče v potravinovém průmyslu. Ve svém portfoliu však nabízí i další zboží, například módu, kosmetiku, elektroniku, vybavení do domácnosti, nářadí a mnoho dalšího.

Oproti ostatním supermarketům se společnost odlišuje především velkým množstvím privátních značek. Ty tvoří v Lidlu více než 80 % všeho nabízeného zboží.

Mezi hlavní pilíře nejen vlastních značek, ale i celé společnosti, patří kvalita a čerstvost, na které klade Lidl velký důraz.

Historie

Historie Lidlu sahá již do roku 1930, kdy byla založena společnost Lidl & Schwarz. První obchod Lidl byl následně otevřen roku 1973 v Německém městě Ludwigshafen a v průběhu dalších let jejich počet rapidně rostl.

Roku 1989 společnost poprvé expanduje do zahraničí a otevřela svou první pobočku ve Francii. Další země na sebe nenechaly dlouho čekat a roku 2003 se první obchody objevují také u nás. V česku šlo o úvodních 50 prodejen, které se během 3 let rozrostly o více než 100 dalších supermarketů.

Mezi další významné země, kam se podařilo rozšířit svou působnost, patří také USA.

V roce 2019 společnost provozovala přes 10 000 poboček ve 29 zemích světa a patří tak k největším maloobchodním řetězcům.

Skupina Schwarz Gruppe

Společnost Lidl patří pod nadnárodní skupinu Schwarz Gruppe. Tato skupina sídlí v Německu a jde o významnou společnost v odvětví maloobchodu a největšího obchodníka na evropském trhu. Kromě sítě Lidl patří pod Schwarz Gruppe také supermarkety Kaufland.

Založena byla ve 30. letech 20. století obchodníkem Josefem Schwarzem, po kterém nese i jeho jméno. Dnes společnost vlastní jeho syn Dieter, který se díky tomu řadí mezi nejbohatší muže německa.

Ve fiskálním roce 2020/2021 dosáhla skupina obratu 125,3 miliardy eur a zaměstnávala asi půl milionu lidí ve 33 zemích světa.

Sortiment

Jak již bylo zmiňováno, Lidl si zakládá na široké nabídce především vlastních značek, u kterých si sám vybírá dodavatele a má pod kontrolou kvalitu, vzhled i obal produktů. To jim pomáhá ještě více zdůrazňovat myšlenku čerstvých a kvalitních potravin a zároveň jde o cenově dostupné zboží.

Mezi privátní značky patří například mléčné výrobky Pilos, masné produkty Pikok, kosmetika Cien, čisticí prostředky W5, elektroniku Silvercrest, módní značku esmara a mnoho dalších.

Zároveň pravidelně nabízí akce plné slev a exkluzivního zboží. Akce zpravidla platí od pondělí do neděle, ale prohlédnout si je můžete už dříve v akčním letáku. Výjimkou také nebývají tématické týdny, kdy můžete vyzkoušet pochutiny z celého světa. Oblíbenou akcí je například italský týden plný italských sýrů, uzenin, dezertů či kávy. Další pravidelnou akcí bývá XXL týden, kde můžete nakoupit ty nejoblíbenější produkty v maxi balení a za výhodné ceny.

Společenská odpovědnost

Společnost Lidl je jedna z nejlépe hodnocených velkých firem v oblasti udržitelnosti. Jejich zásady se skládají ze 4 základních bodů, které tvoří certifikovaná výroba, udržitelnost nákupu, etický kodex a odpovědné řízení podniku.

Firma také pravidelně vydává zprávu o udržitelnosti, ve které popisuje své kroky k životnímu prostředí a společnosti jako takové. Ve zprávě popisují například jak nakládají s přebytky zboží nebo jak pečují o zákazníky. Tento dokument je volně přístupný široké veřejnosti a Lidl se tak snaží být ke svým zákazníkům i dodavatelům transparentní.

Od konce roku 2021 mohou zákazníci najít na každé z prodejen stojan s bedýnkami plnými ovoce a zeleniny za symbolickou částku 25 Kč. Jde o zboží, které mělo například poškozený obal a stalo se tak neprodejným, avšak není nijak závadné. Každá bedýnka váží 3 kilogramy ale její obsah je unikátní. Zákazník tak má možnost vybrat si tu, o kterou má největší zájem. Tento systém je jednoduchým řešením pro snížení plýtvání potravin, které je v současné době velkým problémem.


Další obchody

Již jste viděli všechny letáky z obchodu Lidl? Nevadí, u nás naleznete akční nabídky z dalších obchodů. Stačí kliknout na logo některého z níže zobrazených obchodů a zobrazí se vám všechny jeho akční letáky a nabídky.

Nejnovější články

14.08.2022

Voňavé auto můžete mít s těmito triky i vy

Pokud jste majitelem osobního nebo nákladního auta, pravděpodobně musíte čas od času řešit ve vašem autě úklid. Jestliže jste velice pečliví a…

07.08.2022

Vyzkoušejte osvědčené metody, které pomáhají na svědivé štípance od komárů

Během letního období se můžete setkat s komáry na mnoha místech. Ať už jste venku na procházce nebo sedíte v pohodlí domova u televize, může se u vás…

01.08.2022

Jak pěstovat rajčata, aby byla krásná a šťavnatá

Pěstování rajčat není žádná lehká práce, ale zároveň se nejedná o nic složitého. Pokud byste měli zájem o tento druh aktivity, stačí si zjistit…

25.07.2022

Jak na úklid snadno a rychle

Mezi svými přáteli pravděpodobně nenajdete velké množství lidí, kteří by milovali úklid. Pro většinu lidí je úklid nepříjemnou činností, které by se…